HISTÓRIA: Ukladá navštívené dokumenty s možnosťou ich opätovného otvorenia alebo uloženia medzi záložky. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.
ZÁLOŽKY: Umožňuje ukladať vybrané alebo často používané odkazy na dokumenty a triediť ich podľa individuálnych potrieb. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.

FAQ – najčastejšie otázky k EPI systému




↪ Ako zmeniť prihlasovacie údaje?

Ak potrebujete zmeniť prihlasovacie údaje, kliknite na ikonu panáčika v hlavičke vpravo hore. Z ponuky, ktorá sa vám zobrazí po jej zakliknutí, si vyberiete možnosť „Moje epi konto“. Ak chcete zmeniť vaše používateľské meno, kliknite na odkaz „Editácia užívateľa“. V spodnej časti tejto sekcie nájdete pole s názvom „Prihlasovacie údaje“. Tu môžete zmeniť používateľské meno aj zadané meno a priezvisko. V prípade, že chcete aktualizovať vaše heslo do EPI systému, v sekcii „Moje epi konto“ zvoľte možnosť „Zmena hesla“ a zadajte nové heslo. Kliknutím na tlačidlo zmenu hesla potvrdíte.




↪ Čo mám predplatené?

Ak si chcete pozrieť, aké produkty máte zakúpené, kliknite na ikonu panáčika vpravo hore. Z ponuky, ktorá sa vám zobrazí po jej zakliknutí, si vyberiete možnosť „Moje produkty“ a následne sa vám zobrazí zoznam produktov, ku ktorým máte zakúpený prístup.



moje_produkty_faq (2)


↪ Dokedy mám predplatený prístup?

Pre overenie, dokedy mám predplatený prístup k zakúpeným produktom, kliknite na ikonu panáčika vpravo hore. Z ponuky, ktorá sa vám zobrazí po jej zakliknutí, si vyberiete možnosť „Moje produkty“ a následne sa vám zobrazí zoznam produktov, ku ktorým máte zakúpený prístup, s uvedeným časovým údajom o začiatku a konci trvania prístupu k jednotlivým produktom.

 

↪ Prečo po prihlásení nevidím pri predpise dátumy a súvisiace dokumenty?

Dátumy pri predpise a súvisiace dokumenty zobrazíte zakliknutím príslušných ikon v nástrojovej lište umiestnenej vpravo.

súvisiace dokumenty buttony
súvisiace predpisy



↪ Ako si môžem skopírovať časť textu zákona? Kopíruje mi aj dátumy.

Keď si chcete skopírovať časť textu zákona bez toho, aby vám zobrazovalo aj dátumy, je potrebné vypnúť všetky funkcie v nástrojovej lište vpravo.


↪ Keď mi bude končiť prístup, bude automaticky obnovený alebo Vás mám kontaktovať?

Klienta EPI systému vždy 45 dní pred skončením prístupu informujeme e-mailom o dátume skončenia prístupu a následne každého z nich kontaktujeme telefonicky. Potom sa dohodneme na ďalšej spolupráci a zaslaní faktúry. Prístup pokračuje po uhradení nového predplatného.




S-EPI, s.r.o. © 2010-2025, všetky práva vyhradené

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.